marți, 10 mai 2011

x___--x Recunoaste x


x. RecunoaSte`. .. ! Itzi e dOr de ea .! De Zambetu` Ei` Care Itzi Lumina Ziua. ! Cand O Vedeai Simteai Ca esti In al 9-lea Cer . ! . 8->. Stai Mereu` Cu och`ii In Cer Si te Gandest`ii La Ea. ! . Negii Mereu Ca Nu Te Gandestii La Ea , La chipul Ei Angelic, Dar multii Isi dau Seama , Doar Din Privirii Si Lacrmii Acre. ! Dupa Ochii Tai Incetzosatzii De Lacrimi. TriStetzea A Pus Mana Pe Inima Tha. ! Dar stii Vrei Sa_ti Spun La Ce Se Gandeste Si Ea`.? 

Cum Stau Mereu Langa Ea Si Ma Uit In Ochii, Si Zambetu` Acela Fals Pe Sub Care Se Afla O Fatza Trista Si O Inima Arsa . !
I-am Rascolit Caietu` In Cautarea Unei Cart`ii Si Stii Ce-am Gasit .? O Foaie . Da`. ! O Foaie. Pe Care erau scrise niste versurii. Eu ti Le Voi Spune, Dar Sa Stii Ca te Vei Intrista ! ;]. ! :
" Ce pacat,ca ai distrus o iubire
Ce mare pacat,m-ai lasat
Nici nu stiu pentru cine
De ce m-ai lasat?                                    
Eu inchin,eu inchin amintirea,
Care mi-a ramas
Sa suspin,sa mai plang dupa tine
Nici numai am glas." Stiu` Te simti Aiurea.. :. ! Imi SUnat Telefonul . ! E Ea.`. ! Imi Spune Ca nu Mai Rezista Fara el. ! Ca Este In Stare Sa Se Spanzure ! :[. ! E Pregatita pt. Asta Isi Cere mii` De Scuze . ! Incerc S.o Conving Sa N.O Faca , Dar InZadar :[. ! Itz`i Spun Si Tzie. Dute Dupa Ea. ! nainte Sa Se Intample. Ceva. !! Dute.. Dute. !!! Alearga Cat Potzi De Repete. ! Dar In Zadar AJunge Acolo . ! Si Ajunge La Acel Copac. ! Copacu` Unde au avut intamplarii frumoase. Ce Vede.? Da O Vede Pe Ea. ! Cu Lacrimi In Ochii. , Spanzurata . ! :[. Incepe sa planga, sa dea cu pumnii in pamant, stiind ca nu o poate readuce inapoi` . ! :-<. ! Se uita La ea cu lacrimi in ochii. O priveste cu atentzie. ! Si in Mana ei Gaseste o foaie . ! A luat.o si a citit.o . ! Stii ce scria.? Nu nu stii n-ai de unde sa stii, dar itzi voi spune . ! Scria :
" Iti multumesc ca ma inveti sa iubesc
Te voi pastra in inima mea pentru totdeauna
Acolo de sus din Ceruri te voi veghea
Sa nu uitzii . !! Te Iubesc. ! <3. "
Citind aStea.. Se uita la cer. ! Incepe sa ploua. ! Stiind ca ea plange. ! Se uita si la acel cadavru`.. si vede un zambet pe buzele fetei . si 2 lacrimi care curg din ochii ei :[. Parintzii ei vin. ! O i.au.! Pana la urma ii fac inmormantarea. ! Baiatu` tzinea in mana ace.a foaie de la acea fata speciala. ! .. Trist si cu inima.. sfaramata.. Se duce acasa. 
! Ia un cutit. ! Si si.l baga`n Inima. ! Pana la uram si el moare. ! Dar eu stiu` ca ce.i 2 sunt acolo Sus in Cerurii si inca se iubeSc. ! Dovedind ca iubirea n-are capat. !! Si cand morii. ! Tot potz`i sa iubestii. ! 




Un comentariu: