luni, 9 mai 2011

o - Cine sunt eu

.x. Pun aceastaa intrebarea iar , si iar ,si iar ,si iar
.x. Stop.

 
.x. Un zâmbet.
.x. O clipă.
.x. Un gând.
.x. Cândva,zâmbeam,pentru că el era cel mai important.
.x. Și totuși..zâmbesc,deși fals..
.x. Cui îi pasă?
.x. Nimănui.

.x. Am invățat sa merg singură pe drumul meuu.
.x. Nu am avut nevoie de nimeni..știu că greșesc și singura.!
.x. Sunt genul de fată prietenoasa cu care poți vorbi orice.
.x. Știu să țin anumite secrete.
.x. Știu ce inseamnă să ai un prieten adevărat,căruia îi poți împartași unele gânduri și clipe de neuitat.!

.x. Sunt un copil cu nimic special,dar diferit.
.x. Reacționez urât atunci când sunt provocată.

.x. Am si eu anume top..
.x. Cu mai multe persoane ce nu merită.
.x. Oricum,topul e de decor.
.x. Prieteni adevărați sunt în inimaa.

Un comentariu: