marți, 10 mai 2011

x-Departe De Lumea Rea-x





Ce faci ?. Gata? GATA? Nu mai poti? Nimic nu mai are sens,rost sau inteles. Esti satul de toti , de toate. Vrei sa fugi, sa pleci ,de tot, fara sa te uiti in spate. Nu`ti mai pasa. Nimeni nu te mai intelege. Nimeni nu te mai vrea. Toti te ignora. Te vor departe,departe de ei . PLEACA! . Ia`ti ” la revedere” si pleaca. Nu te mai doare de nimeni. Tot ce vrei e sa tipi . Sa te descarci. Dar nu cu astfel de oameni in jur. Nu, nu. Incet, te indepartezi. Iti cresc aripi, zbori. Te ridici. Inchizi ochii. Ai uitat de toate clipele grele. Ai uitat de toti si de toate. E ce ti`ai dorit? Hm….
  



Auzi melodia ta preferata… din nou, si din nou si din nou…
 
 Simti ca pierzi din inaltime. Cobori. Cazi. Aripile ti`au disparut. Te lovesti cu putere de pamant. Mai traiesti? Cine e langa tine sa te ajute...

Nimeni ....






21 de comentarii:

  1. ai primit o leapsa de la mine!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos...
    Iti urmaresc blogul ;x ,e superb!
    Te astept si pe al meu :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos..foarte frumos

    te aştept şi pe blogul meu ;)

    ____________________________________
    http://love-again-love.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Eei, cum nimeni?
    Cu zambetul pe buze si cu capul sus,
    Vei ajunge-ntotdeauna unde ti-ai propus!:x
    Apropo, te invit sa participi la concursul de pe blogul meu: http://love-for-books.blogspot.com/2011/08/primul-nostru-concurs.html
    :) Iti astept raspunsul, in speranta ca acesta va fi pozitiv!:)

    Dee'

    RăspundețiȘtergere
  5. Intodeauna cineva are nevoie de zambetul tau..si il adora:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Trist,dar adevarat! Si sfarsitul mi`a placut foarte mult :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Uneori persoana care trebuie sa fie alaturi de tine esti chiar tu. Fii puternica si vei invata cum sa treci peste astfel de situatii.:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Haii
    ich liebe dein blog
    was hälst du von gegenseitigen vorstellungen?
    http://du-bist-der-grund-warum-ich-lache.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  9. E o dispozitie ce multi dintre noi o intalnesc.. imi place bravo!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bine spus, de cele mai multe ori nu ramane nimeni langa tine, oricat de tare ai avea nevoie de cineva majoritatea se fac ca "ploua". Trebuie sa trecem peste probleme asa cum trec si altii peste noi. :o3
    P.S.: Am si eu o intrebare. x_x

    RăspundețiȘtergere

  11. Subiect interesant pentru un blog. Am cautat pe Internet pentru distrac?ie ?i am venit pe blogul tau. Postul fabulos. Va mul?umim pentru o schimbare de cuno?tin?e! Este minunat sa vedem ca unii oameni înca depun eforturi în gestionarea site-urilor web. Vino sa-mi vizitezi blogul la TumesKecil
    Citi?i mesajele mele de aici:
    - Kode rahasia Xiaomi dan fungsinya
    - Cara download gambar dan viode instagram di android
    - Cara agar aplikasi di playstore tidak update otomatis

    Mul?umesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce faci ?. Gata? GATA? Nu mai poti? Nimic nu mai are sens,rost sau inteles. Esti satul de toti , de toate. Vrei sa fugi, sa pleci ,gameqq

    RăspundețiȘtergere