luni, 9 mai 2011

Sad ?!





Se` termină o altă zi ;| , o altă întâmplare din viața mea :-j` !. Se pare că ` nici astăzi nu mi-am găsit liniștea interioară :-j` și cu ` toate astea continui să exist ;) `. Nu` știu de ce dar pe măsură ce trec zilele sunt tot mai tristă :|` . Tot ceea` ce se întâmplă în jurul `meu `îmi dă o stare de neliniște 8-| ` și mă gândesc cum zboară timpul . . . iar eu `mă schimb pe zi ce trece mai mult :|` . 


Nu` știu dacă e bine sau` rău :-? . . ., dar înainte eram` timidă și m-am transformat într-o fată tupeistă ;o ` , iar acum mă transform dintr-o fată` tupeistă într-una timidă :| . Pur și simplu mă` închid in mine și plâng noapte de noapte ca `și cum ceva m-ar deranja dar nu găsesc motivul :|` . E ceva inexplicabil și aș` vrea să găsesc răspuns :_) . Nu` știu ce mă nemulțumește dar aș vrea să aflu ;dd`. Îmi curg lacrimi fără ca eu` să-mi doresc :|` , iar amintiri neplăcute îmi stăpânesc mintea :(` . În loc de iubire și bucurie încep să simt doar tristețe și ură :( .

2 comentarii:

  1. Se mai intampla! Da trebuie sa treci peste. Nu sti daca tu stii melodia asta ,dar in niste versuri spune asa: "Si trec peste, spun o poveste, incerc sa ma obijnuiesc cu gandul ca asta este!" . Nu stiu care e problema ta, dar se poate rezolva.

    RăspundețiȘtergere
  2. hi!nu stiu ce varsta ai,dar sa-ti spun experienta mea.in adolescenta-eu am 20 ani akm-deci km pana la vreo 18 ani asa,aveam si eu niste stari depresive,plangeam aiurea,nici nu tb sa mi se intample ceva in acea zi,chiar daca erau toate bune si frumoase,poate imi aminteam de un lucru negativ din viata mea si deja totul se dadea peste cap.nu conta kt eram de fericita in momentul anterior,ca daca imi zicea cineva vorbe kt de putin ca sa ma jigneasca,deja eram siroaie de lacrimi,fara sa ma vada nimeni.si tot asa,nu imi explicam.dar akm e altfel.a trecut,si cred ca motivul starilor acestea este adolescenta,la care se poate adauga un fel de introvertire sau timiditate,cel putin acunsa de ochii altora.sincer,daca nu aveam o relatie personala cu Dumnezeu,nu stiu unde as fi ajuns akm.Aici este o melodie care m-a ajutat pe mine. http://www.youtube.com/watch?v=DcWQIsG9Rqw

    RăspundețiȘtergere